Sport je činnost, kterou někteří lidé ze srdce milují, zatímco jiní jej nenávidí. I přes rozdílné názory, které na veřejnosti v tomto ohledu panují, se daří budovat mnoho sportovních areálů a přidružených zázemí v podobě krytých hal či bazénů, cyklostezek, atletických a fotbalových stadionů a dokonce i některých speciálních sportovišť, jako jsou bosonohé chodníky. K těm svérázným, a zřejmě i nejkrásnějším sportovním areálům, se řadí golfová hřiště. Kupříkladu nedaleko hradu Karlštejn nebo v Harrachově Mýtinách vytváří tamní travnatý povrch velmi zvláštní a pohodovou atmosféru, která vás láká se po hřišti projít a alespoň jedním úderem golfové hole vyzkoušet tento velmi působivý a zajímavý sport.
Kdo z vás má zájem a možnost otevřít pro veřejnost nově vybudované golfové hřiště, neměl by zapomínat na to podstatné, a sice na reklamu. Jistě, že lze reklamní tažení nasměrovat do masmédií, anebo házet lidem letáky do schránek, jenže toto se míjí účinkem a můžete na tom i výrazně prodělat spoustu financí. Máme lepší nápad – vlastní webové stránky zaměřené na propagaci takovým způsobem, který okouzlí nejednoho diváka. A čím toho diváka okouzlit?
Vyzkoušejte matterport, tedy metodu, která vašemu hřišti propůjčí nevšední výraz. Lze jej docílit například záběry z letícího dronu, ten dokáže doslova kouzlit, pohybovat se všemi směry nad zemským povrchem a proniknout i tam, kam se neodváží žádný profesionální pilot s dopravním vrtulníkem. Drony přibližují lidem to, co mohou registrovat jen hbití ptáci a létající hmyz, alespoň pak máme představu, jak úžasný je ten ptačí svět.
Prezentace vytvořená z letícího dronu, vhodně sestříhaná, se záběry za slunečního svitu, může nalákat zájemce o golf nebo i o pouhé rozjímání nad krásnou přírodní scenérií mnohem víc, než vytištěný leták nebo pár fotek, byť ve vysokém rozlišení. Video má zkrátka vždy větší vypovídající hodnotu, než fotografie, ať si říká kdo chce, co chce.