VlastnÃte www stránky? Jedná se o osobnà prezentaci Äi dokonce pÅ™ehlÃdku firemnÃho portfólia? Pak je pro Vás zajisté důležité, aby VaÅ¡e stránky byly takÅ™ÃkajÃc „vidÄ›t“. V divokých vlnách internetu plave veliké množstvà hladových a dychtivých žraloků, a tak musà Váš web mÃt ostré lokty, aby se prosadil. Kvalitnà rdeklama je jednÃm z nástrojů, jak toho docÃlit. Váš web se dá zanalyzovat a na základÄ› výsledků se následnÄ› dá provést tzv. linkbuilding. Tedy tvorba zpÄ›tných odkazů, jenž povedou na Váš web. To má obvykle za následek zvýšenà návÅ¡tÄ›vnosti webu, což je hlavnà měřÃtko jeho úspěšnosti.
Analýza, aneb je důležité vÄ›dÄ›t, na Äem jsme
Analýzou se myslà zevrubná kontrola webu a vÅ¡ech jeho důležitých a relevantnÃch ÄástÃ. NapÅ™Ãklad validita HTML kódu je důležitá. Kontroluje se také existence TITLE tagu a dalÅ¡Ãch META informacÃ. Musà být pÅ™Ãtomny klÃÄová slova. Web by mÄ›l také disponovat urÄitým množstvÃm odkazů, které vedou na tentýž web. Po analýze může být navrhnuto rozÅ¡ÃÅ™enà textů webu Äi dalÅ¡Ã opravy.